Інтелектуальний марафон 2018

Основу сучасного інформаційного суспільства складають не традиційні матеріальні, а інформаційні, інтелектуальні ресурси – знання, наука, організаційні фактори, інтелектуальні здібності людей, їхні ініціатива, творчість. З’явилася нагальна потреба у творчих, діяльних, обдарованих, інтелектуально й духовно розвинених громадянах.

Як навчити учнів ефективно та критично мислити, знаходити правильні рішення, справлятися зі складними задачами, а також виконувати творчі завдання? Як юним любителям інтелектуальних змагань взяти участь у боротьбі за знання?     Як зробити шкільні предметні олімпіади цікавими та захоплюючими? Чи можливо залучити до участі в них 100% учнів середніх та старших класів? Чи легко виявити при цьому найкращих, які гідно представлятимуть гімназію на міських олімпіадах? Чи вийде з суто академічного заходу справжнє свято для всієї школи? Подібні питання не раз виникали серед вчителів різних предметів нашого навчального закладу.

Інтелектуальний марафон – це цікавий вид інтелектуального змагання, можливості проявити свої здібності.

У Житомирській гуманітарній гімназії № 1 однією з невід’ємних частин навчального процесу, неформальним зрізом рівня якості навчання та розвитку інтелектуальних здібностей учнів, елементом внутрішнього контролю з боку адміністрації та вагомим діагностичним матеріалом для класних керівників та вчителів-предметників є інтелектуальний марафон. Саме цей вид оцінювання дає можливість педагогічному колективу створити чинники, що стимулюють кожного учня не лише до результативної роботи, але й до порівняння свого інтелектуального розвитку з досягненнями інших учнів по горизонталі (на одній «паралелі» класів, серед однокласників) і по вертикалі визначає рівень формування освітніх компетенцій у порівнянні успіхів розвитку власне з собою (моніторинг дослідження результатів по роках).

Двічі на рік відбувається у нашому навчальному закладі Інтелектуальний марафон.

  

Структура інтелектуального марафону:

 Підготовчий етап

  • Визначення мети проведення інтелектуального марафону;
  • визначення переліку предметів;
  • підготовка наказу про організацію та проведення ІМ;
  • складання завдань учителями;
  • обговорення та затвердження завдань на засіданнях методичних комісій предметних кафедр;
  • розробка та затвердження критеріїв оцінювання.

Організаційний етап

–        забезпечення кожного учня набором завдань

–        складання графіку проведення Інтелектуального марафону: розподіл кабінетів, призначення відповідальних за проведення в кожному класі.

Конкурсний етап

8.30 – Класна година

9.00–11.30. – Проведення першої частини марафону. Предмети  гуманітарного та суспільного  циклів;

11.30 –12.00  – Перерва.

12.00 –13.30 – Проведення другої частини марафону. Предмети природничо-математичного циклу.

В особистий залік зараховують суму результатів учасника, отриману в кожному циклі. Загальні результати по кожному класу визначають як суму балів, отриманих всіма учнями з визначених предметів.

Завершальний етап

–  Перевірка робіт вчителями та занесення результатів  у відповідні протоколи (протокол результатів Інтелектуального марафону з предмета).

В  даний протокол заносяться результати за кожне завдання, виконане учнем з даного предмету. В графі “Всього” підраховується загальний результат. Максимальна кількість балів, яку можна набрати за виконання всіх завдань з одного предмету – 100 балів.

– Систематизація результатів по класах класними керівниками (підсумковий протокол). В даний протокол  вносяться результати з усіх 5-ти предметів, підводиться остаточний підсумок.

–        Обговорення результатів Інтелектуального  марафону на нарадах при директорові та заступникові директора;

–        Звернення до Президії піклувальної ради про призначення стипендій учням, що набрали  кількість балів від 400 до 500 балів.

Узагальнюючий етап

–        аналіз рівня досягнення поставленої мети;

–        аналіз результатів відповідними методичними кафедрами;

–        узагальнення результатів наказом по гімназії;

–        узагальнення результатів кожного учня в індивідуальних картках спостережень за розвитком учнів.

–        підготовка рейтингової таблиці результатів інтелектуального марафону.

04 квітня 2018 року було проведено ІІ етап Інтелектуального марафону, в якому взяло участь 209 гімназистів.  8 учнів набрали загальну кількість балів від 400 до 500, що дає можливість оголосити їх абсолютними переможцями Інтелектуального марафону та звернутись до Президії  Піклувальної ради гімназії щодо призначення їм з 1вересня по 30 грудня 2018 року стипендії.

Абсолютними переможцями Інтелектуального марафону визначено наступних учнів:

 

Прізвище учня
Клас К-сть балів Місце
1 Виглядовська Марія 6(10)-А 436 1
2 Власюк Анастасія 4(8)-А 429 2
3 Потенко Анастасія 6(10)-А 423 3
4 Баранівська Руслана 4(8)-А 419 4
5 Стрельцов Ілля 6(10)-А 417 5
6 Мартинюк Катерина 5(9)-А 412 6
7 Ваховський Нікіта 1 (5)-А 402 7
8 Ломоносов Ігор 3(7)-А 400 8

 

Рейтингова таблиця результатів ІМ по класах

 

Результат ІІ етапу Клас Середній бал Кількість переможців
1 місце 6(10)-А 351 3
2 місце 4(8)-А 258 2
3 місце 5(9)-А 306 1
4 місце 1(5)-Б 299 1
5 місце 3(7)-А 240 1
6 місце 4(8)-Б 259
7 місце 2(6)-А 248
8 місце 1(5)-А 240
9 місце 5(9)-Б 206

Вітаємо переможців! Пишаємося вашими досягненнями! Так тримати!

 

Переможці

1  Виглядовська Марія –  нагороджена кубком за індивідуальну першість.

2  Учні 10 A посіли перше місце в загальному рейтингу

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

error: Content is protected !!