
Інтелектуальний марафон 2018
Основу сучасного інформаційного суспільства складають не традиційні матеріальні, а інформаційні, інтелектуальні ресурси – знання, наука, організаційні фактори, інтелектуальні здібності людей, їхні ініціатива, творчість. З’явилася нагальна потреба у творчих, діяльних, обдарованих, інтелектуально й духовно розвинених громадянах.
Як навчити учнів ефективно та критично мислити, знаходити правильні рішення, справлятися зі складними задачами, а також виконувати творчі завдання? Як юним любителям інтелектуальних змагань взяти участь у боротьбі за знання? Як зробити шкільні предметні олімпіади цікавими та захоплюючими? Чи можливо залучити до участі в них 100% учнів середніх та старших класів? Чи легко виявити при цьому найкращих, які гідно представлятимуть гімназію на міських олімпіадах? Чи вийде з суто академічного заходу справжнє свято для всієї школи? Подібні питання не раз виникали серед вчителів різних предметів нашого навчального закладу.
Інтелектуальний марафон – це цікавий вид інтелектуального змагання, можливості проявити свої здібності.
У Житомирській гуманітарній гімназії № 1 однією з невід’ємних частин навчального процесу, неформальним зрізом рівня якості навчання та розвитку інтелектуальних здібностей учнів, елементом внутрішнього контролю з боку адміністрації та вагомим діагностичним матеріалом для класних керівників та вчителів-предметників є інтелектуальний марафон. Саме цей вид оцінювання дає можливість педагогічному колективу створити чинники, що стимулюють кожного учня не лише до результативної роботи, але й до порівняння свого інтелектуального розвитку з досягненнями інших учнів по горизонталі (на одній «паралелі» класів, серед однокласників) і по вертикалі визначає рівень формування освітніх компетенцій у порівнянні успіхів розвитку власне з собою (моніторинг дослідження результатів по роках).
Двічі на рік відбувається у нашому навчальному закладі Інтелектуальний марафон.
Структура інтелектуального марафону:
Підготовчий етап
- Визначення мети проведення інтелектуального марафону;
- визначення переліку предметів;
- підготовка наказу про організацію та проведення ІМ;
- складання завдань учителями;
- обговорення та затвердження завдань на засіданнях методичних комісій предметних кафедр;
- розробка та затвердження критеріїв оцінювання.
Організаційний етап
– забезпечення кожного учня набором завдань
– складання графіку проведення Інтелектуального марафону: розподіл кабінетів, призначення відповідальних за проведення в кожному класі.
Конкурсний етап
8.30 – Класна година
9.00–11.30. – Проведення першої частини марафону. Предмети гуманітарного та суспільного циклів;
11.30 –12.00 – Перерва.
12.00 –13.30 – Проведення другої частини марафону. Предмети природничо-математичного циклу.
В особистий залік зараховують суму результатів учасника, отриману в кожному циклі. Загальні результати по кожному класу визначають як суму балів, отриманих всіма учнями з визначених предметів.
Завершальний етап
– Перевірка робіт вчителями та занесення результатів у відповідні протоколи (протокол результатів Інтелектуального марафону з предмета).
В даний протокол заносяться результати за кожне завдання, виконане учнем з даного предмету. В графі “Всього” підраховується загальний результат. Максимальна кількість балів, яку можна набрати за виконання всіх завдань з одного предмету – 100 балів.
– Систематизація результатів по класах класними керівниками (підсумковий протокол). В даний протокол вносяться результати з усіх 5-ти предметів, підводиться остаточний підсумок.
– Обговорення результатів Інтелектуального марафону на нарадах при директорові та заступникові директора;
– Звернення до Президії піклувальної ради про призначення стипендій учням, що набрали кількість балів від 400 до 500 балів.
Узагальнюючий етап
– аналіз рівня досягнення поставленої мети;
– аналіз результатів відповідними методичними кафедрами;
– узагальнення результатів наказом по гімназії;
– узагальнення результатів кожного учня в індивідуальних картках спостережень за розвитком учнів.
– підготовка рейтингової таблиці результатів інтелектуального марафону.
04 квітня 2018 року було проведено ІІ етап Інтелектуального марафону, в якому взяло участь 209 гімназистів. 8 учнів набрали загальну кількість балів від 400 до 500, що дає можливість оголосити їх абсолютними переможцями Інтелектуального марафону та звернутись до Президії Піклувальної ради гімназії щодо призначення їм з 1вересня по 30 грудня 2018 року стипендії.
Абсолютними переможцями Інтелектуального марафону визначено наступних учнів:
№ | Прізвище учня | ||||
Клас | К-сть балів | Місце | |||
1 | Виглядовська Марія | 6(10)-А | 436 | 1 | |
2 | Власюк Анастасія | 4(8)-А | 429 | 2 | |
3 | Потенко Анастасія | 6(10)-А | 423 | 3 | |
4 | Баранівська Руслана | 4(8)-А | 419 | 4 | |
5 | Стрельцов Ілля | 6(10)-А | 417 | 5 | |
6 | Мартинюк Катерина | 5(9)-А | 412 | 6 | |
7 | Ваховський Нікіта | 1 (5)-А | 402 | 7 | |
8 | Ломоносов Ігор | 3(7)-А | 400 | 8 | |
Рейтингова таблиця результатів ІМ по класах
Результат ІІ етапу | Клас | Середній бал | Кількість переможців |
1 місце | 6(10)-А | 351 | 3 |
2 місце | 4(8)-А | 258 | 2 |
3 місце | 5(9)-А | 306 | 1 |
4 місце | 1(5)-Б | 299 | 1 |
5 місце | 3(7)-А | 240 | 1 |
6 місце | 4(8)-Б | 259 | – |
7 місце | 2(6)-А | 248 | – |
8 місце | 1(5)-А | 240 | – |
9 місце | 5(9)-Б | 206 | – |
Вітаємо переможців! Пишаємося вашими досягненнями! Так тримати!
Переможці
1 Виглядовська Марія – нагороджена кубком за індивідуальну першість.
2 Учні 10 A посіли перше місце в загальному рейтингу