Комплексне самооцінювання освітніх і управлінських процесів ліцею та внутрішньої системи забезпечення якості освіти
















Висновки:
Досягнення Житомирської гуманітарної гімназії № 1 в освітній діяльності й управлінських процесах закладу:
– стратегія розвитку ЖГГ № 1 відповідає особливостям і умовам діяльності закладу;
– гімназія працює над забезпеченням комфортних і безпечних умов навчання та праці;
– заклад освіти планує та реалізує створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації;
– адміністрація гімназії удосконалює систему роботи з питань адаптації учнів різних ступенів навчання до освітнього процесу;
– здійснюється систематичний аналіз досягнень здобувачів освіти та діяльності педагогічних працівників;
– формується система співпраці з батьками здобувачів освіти з питань організації освітнього процесу;
– режим роботи закладу освіти та занять враховують вікові особливості здобувачів освіти, відповідають їх освітнім потребам;
– впроваджена практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці;
– система планування (річний план, освітня програма тощо) за напрямками щільно пов’язана зі Стратегією розвитку.
Проблеми, що потребують вирішення:
- удосконалення простору НУШ;
- створення інклюзивного середовища;
- розширення використання ІКТ в управлінській діяльності;
- удосконалення освітнього середовища;
- впровадження формувального оцінювання в основній та профільній школі;
- створення інформаційного центру в бібліотеці;
- удосконалення моніторингу виконання поставлених цілей та управлінських рішень;
- розширення участі громадськості та органів самоврядування у прийнятті управлінських рішень;
- розширення моніторингових досліджень динаміки здобувача освіти на підставі карток спостережень;
- покращення матеріально-технічної бази;
- облаштування ресурсної кімнати;
- облаштування спортивних майданчиків на території гімназії;
- відновлення харчоблоку;
- відновлення відмостки будівлі та асфальтування прилеглої території закладу.